OPGELET: WE MAKEN DE BRUG MET PASEN!

Net als veel bedrijven zijn we aanstaande maandag, Tweede Paasdag, gesloten. Dit betekent dat de telefoonlijnen en e-mails die dag niet beantwoord zullen kunnen worden. Het betekent ook dat jouw bestelling mogelijk een lichte vertraging kan oplopen.

Klantendienst afwezig

Onze klantendienst staat vrijwel alle dagen van het jaar voor je klaar, maar op Paasmaandag even niet. Dit betekent ook dat als je bepaalde productverzoeken of -vragen wilt stellen, je helaas een dag zult moeten wachten. Op dinsdag 3 april is ons voltallige personeel weer aanwezig om correct en behulpzaam voor je aan de slag te gaan. We hopen op je begrip voor deze situatie.

Vertraging verzending bestellingen

We snappen dat je in sommige gevallen jouw product snel nodig hebt. Dus zijn onze medewerkers van het magazijn zelfs gedurende het Paasweekend druk in de weer om je bestelling tijdig te versturen. Maar omdat onze verzenddiensten ook de feestdagen vieren, is er onvermijdelijk wel vertraging.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Besteld op

 → 

Bezorgd op

Vrijdag

 → 

Dinsdag (Woensdag op Afhaalpunt®)

Zaterdag

 → 

Woensdag (Donderdag op Afhaalpunt®)

Zondag

 → 

Woensdag (Donderdag op Afhaalpunt®)

Maandag

 → 

Woensdag (Donderdag op Afhaalpunt®)

Fijne Pasen!

Wij bij Fiyo hopen dat je een heerlijk en zonnig Paasweekend gaat hebben. Pas goed op je apparaten tijdens Pasen, op dinsdag 3 april staan we uiteraard weer helemaal klaar voor je!

Geef een reactie: