Klantendienst

MEESTGESTELDE VRAGEN

Wij helpen je graag jouw gewenste onderdeel te vinden. Vergeet niet om het merk en typenummer van jouw apparaat te vermelden. We denken graag met je mee. Neem dus gerust via onderstaand formulier contact met ons op!

Bestellingen die we uit eigen stock kunnen leveren, zouden snel bij jou bezorgd moeten worden. Je ontvangt ook een track&trace code bij je bestellingen zodat je zelf de voortgang kunt volgen. Voor leveringen vanuit een van onze leveranciers kunnen soms uitzonderingen gelden. Meer informatie over onze levertijden.

Als wij onbedoeld jou een verkeerde bestelling hebben opgestuurd, kun je deze uiteraard kosteloos retourneren. Als je zelf ontevreden bent en het product kan onbeschadigd in de originele verpakking teruggestuurd worden, zijn de verzendkosten wel voor jouw rekening. Meer informatie over retourneren vind je hier.

Om onze snelle verzendtijden te kunnen garanderen, werken wij enorm hard en verzenden onze bestellingen vlug. Het is dus niet altijd mogelijk jouw bestelling nog te annuleren. Maar normaal gezien kun je dit eenvoudig aan ons doorgeven via onderstaand formulier.

Wij verpakken en verzenden onze bestellingen zo zorgvuldig mogelijk, maar af en toe kan er toch misschien iets mis gaan. Dat lossen we dan graag zo snel en correct mogelijk voor jou op. We verzoeken wij je ons hierover te contacteren en uiteraard het product in geleverde staat te laten. Meer informatie over retourneren vind je hier

Alle producten van Fiyo staan voor hoogwaardige kwaliteit. Ondanks dit streven kan het helaas voorkomen dat een product kapot gaat. Dan bieden wij 6 maanden garantie. Dit wil zeggen dat het product dat je ontvangen hebt moet doen wat je ervan mag verwachten. Met andere woorden: het product moet goed werken en compleet zijn. Sommige producten hebben ook fabrieksgarantie, de duur en betekenis hiervan staat in de gebruiksaanwijzing van het product.

Lees de volledige uitleg hier: Garantie Pagina

NOG VRAGEN?

Stuur ons een e-mail

Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice voor je klaar. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Stuur ons eenvoudig een e-mail via het contactformulier of via info@fiyo.be.



Brievenpost

Of stuur ons een brief met jouw vraag naar onderstaand adres.

Fiyo BE
Steenovenweg 40
5708 HN Helmond
Nederland

Belangrijk: houd er rekening mee dat dit adres niet overeenkomt met het retouradres. Je kunt hier je retour aanvragen.