Bezorgen

Verzenden - Veelgestelde vragen

Fiyo hoort altijd graag van jou! Hieronder hebben we een paar vragen op een rijtje gezet die mensen wel eens aan ons stellen via whatsapp of e-mail, zodat we jou nog beter van dienst kunnen zijn. Heb je vragen over je bezorging die hier niet bij staan? Stel ze ons gerust!

Aansprakelijkheid bij neerzettoestemming

Heb je bij de vervoerder aangegeven dat jouw bestelling neergezet mag worden op een bepaalde plaats als je niet thuis bent? Zorg er voor dat jij een geschikte en veilige plaats kiest. Let op: wij zijn in dit geval niet verantwoordelijk bij verlies of beschadigingen aan jouw bestelling of bij diefstal van de bestelling!

Bij Fiyo.be geldt voor thuisbezorging: Op werkdagen voor 22:00 uur besteld (en betaald), morgen in huis. Dit geldt voor de producten die we uit voorraad kunnen verzenden.
Let op: Sommige producten moeten speciaal besteld worden, daardoor kan de verzending iets langer duren. Echter is ruim 95% van het aanbod op onze webshop op voorraad!

De verwachte levertijd staat altijd aangegeven op de pagina van het bestelde product. Daaruit kan je aflezen wanneer je jouw producten kan verwachten. Op dit moment versturen we bestellingen nog als geheel, dus je houdt het beste rekening met de vermelde levertijd van de gekozen producten.

Als wij je producten op voorraad hebben, zijn dit de levertijden van jouw bestelling:

BESTELD (voor 22.00 uur)

 → 

THUISBEZORGD

maandag

 → 

dinsdag

dinsdag

 → 

woensdag

woensdag

 → 

donderdag

donderdag

 → 

vrijdag

vrijdag

 → 

zaterdag

zaterdag

 → 

dinsdag

zondag

 → 

dinsdag


Bij jou thuis:
Onze bezorgservice heeft helaas geen vaste bezorgmomenten. Via de Track & Trace-code kun je volgen of je pakket onderweg is en, doorgaans, tussen welke tijdstippen je kunt verwachten dat de bezorger langs komt. Ben je niet thuis? De bezorger zal een briefje achterlaten in de bus dat hij langs is geweest en uiteindelijk het pakket achterlaten op een bezorgpunt nabij jouw adres. Het komt dus hoe dan ook naar je toe of in de buurt van jouw aangegeven bezorglocatie terecht!

Zodra wij jouw bestelling versturen krijg je een verzendbevestiging per mail zodat je weet dat het onderweg is. Via de track & trace code kun je precies volgen wanneer jouw pakket geleverd wordt.

Heb je na een paar dagen nog niks ontvangen? Laat het ons dan binnen 15 dagen weten, dan kunnen we een onderzoek voor je starten bij PostNL en kunnen ze nog alles voor je uitzoeken.

Het is niet mogelijk om de bestelling in ons magazijn af te halen.

Als je de bestelling bij je thuis (of op een ander specifiek adres) afgeleverd wil hebben kost de verzending € 6,99 per bestelling.
Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling of hoe zwaar het pakket is. Dit bedrag omvat bovendien meer dan alleen de verzendkosten. Wij willen namelijk dat jouw bestelling goed en stevig verpakt wordt, en zorgvuldig voor jou uitgezocht en gecontroleerd wordt. Zo ben jij verzekerd van een goed product en kunnen wij jouw bestellingen blijven versturen.

Verzendkosten per land

Voor overige landen zie je de verzendkosten hieronder. We kunnen op dit moment helaas geen bestellingen versturen naar landen die niet vermeld worden.


Land

Verzendkosten

Nederland

€6,99

België

€6,99

Denemarken

€7,49

Duitsland

€6,99

Frankrijk

€6,99

Luxemburg

€6,99

Oostenrijk

€6,99

Polen

€8,99

Bulgarije

€7,99

Hongarije

€7,99

Italië

€7,99

Slowakije

€7,99

Slovenië

€7,99

Spanje

€7,99

Tsjechië

€7,99

Finland

€9,99

Portugal

€9,99

Roemenië

€9,99

Estland

€11,99

Letland

€23,99

Litouwen

€23,99